:: CUKUP LAH PAKAI YANG MURAH JA ::

Anak-anak dara cheq ni suka sangat main bedak. Tambah-tambah lagi si kecik Damia tu, kalau terlepas pandang memang habis sebotol dia tuang. Sekarang dah pandai pulas buka sendiri. Letak tinggi pun dia pandai ambik dengan kerusi.


Petang tadi pergi Mydin semata-sama nak cari bedak untuk diaorang. Dah malas nak beli yang mahal-mahal. Cukup jer la yang murah ni. Wangi jugak. Twin pack ni harganya baru RM7.90. 

Tak la ralat sangat kalau diaorang buat main. Tapi akan pastikan sembunyi lepas guna. Boleh bangkrap camni kalau tiap-tiap bulan beli bedak.

16 comments:

  1. ehehhehe... susah juga kalau asyik main bedak je.. nape budak2 suka main bedak eh? sebab muka jadi putih ke? hehe

    ReplyDelete
  2. kunci dalam almari je mama. ehe. kalau tak pening kepala bebudak ni duk main dengan bedak.

    ReplyDelete
  3. Boleh jadi jugak syarikat bedak yang untung kan kak, hehe..

    Btw jemput join ye ^_^
    http://ihazaliza.blogspot.com/2015/03/segmen-klik-sini.html

    ReplyDelete
  4. anak buah sy baru je main bedak kat butik hari tu. habis licin lantai butik org.

    ReplyDelete
  5. haha, boleh bankrup tu mama ,kaya taukeh bedak macam ni :)

    ReplyDelete
  6. Sama la ngan anak2 sy...geram sungguh kdg..apa yg best main bedak sy pon tak tahu

    ReplyDelete
  7. Hehe.. Dl masa kecik kathy suka jugak main bedak.

    ReplyDelete
  8. hahaha budak2 memangg hahakkk sekali tengok muka dah supo macam tepung. hihikk XD

    ReplyDelete
  9. bijak tul...guna kerusi lah tu hihi

    ReplyDelete
  10. Damia dah semakin bijak..hehe :) Sian mama dia..:)

    ReplyDelete
  11. Syok kut main bedak ni... Damia main bedak nanti jgn lupa ajak cik ash deh... hihihihi

    ReplyDelete
  12. haha..begitu la mama kalau anak2 suka main bedak..murah pun ok juga kan :)

    ReplyDelete
  13. Assalam norihan,
    my boboboy pun pakai ini bedak :)

    ReplyDelete
  14. budak-budak memag suka bedak kot ek..budak yang mak wanie jaga pun suka sangat main bedak..hehe

    ReplyDelete
  15. ehehe memang suka sungguh diorang main bedak..
    alaa kalo murah n berbaloi apa salahnya =) nanti da mengerti sket bleh pakai yang
    mahal balik ehehe..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.