WELCOME MARCH

Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan Mac.
Cepatnya masa berlalu.
Bulan Mac ni bulan keraian bagi family cheq.


19hb ni, birthday kakak cheq yang banyak anak lelaki.
21hb pulak birthday kesayangan cheq. Tentulah emak cheq.
24hb berkongsi tarikh adalah birthday anak saudara cheq dan jugak annivesary perkahwinan cheq yang ke 8 tahun.
Kalau dapat cuti nanti, boleh la sambut sesama kat kampung nanti.
Beli kek sampai 3 tingkat.

Disebabkan bulan Mac penuh kegembiraan ni, cheq rasa macam nak buat giveaway ja.
Nantikan kemunculannya, nanti join reramai yer.

25 comments:

  1. Salam singgah sini d bulan march sis.....

    ReplyDelete
  2. cepat betul masa berlalu..kirannya bulan Mac bulan yg penuh kemeriahan kan Ann

    ReplyDelete
  3. Kejap je dah masuk bulan 3 kan?
    Selamat buat GA ye,mama:)

    ReplyDelete
  4. iye dah kat mac kita kan... cepatnya la ms berlalu... ada kelapangan boleh join GA mama... hihi

    ReplyDelete
  5. rasa mcm baru je hari tu tahun baru :)

    ReplyDelete
  6. yeay tak sabar nak join giveaway :D

    ReplyDelete
  7. Wah syoknya...dah 8 tahun mama? Alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  8. sekejap jer masa berlalu.. dah 2 bulan kita tempuh di tahun 2015.. semoga mama berjaya anjur GA ya..

    ReplyDelete
  9. salam singgah mama.. bertuah bulan mac hihi..

    ReplyDelete
  10. Wah, seronoknya :) Tak sabar nak join GA mama :)

    ReplyDelete
  11. betul...kejap je masa berlalu :)

    salam perkenalan & jemput ke blog nana

    ReplyDelete
  12. tahniahhh happy anniversaryy=))

    ReplyDelete
  13. Wah nak beli kek 3 tingkat yer, kirim kat zumal sepotong yer ^-^

    ReplyDelete
  14. 1 Mac birthday wanie..hehe..sibuk nak bgtaw jugak..hiks.. ^_^

    ReplyDelete
  15. wah.. ramai lahir bulan 3 ni.. :D

    ReplyDelete
  16. oppss...GA?..best2... I'm waiting :)

    ReplyDelete
  17. wah, x sabar nak join ga mama..jangan susah syaratnya ya mama.. ;p

    ReplyDelete
  18. samalah mama..bulan mac ni pun banyak juga ahli keluarga wana yang birthday..kakak wana, sepupu dan anak buah ^_^

    ReplyDelete
  19. ok menarik juga tu. semoga march ini membuatkan mama farhanah lebih gembira

    ReplyDelete
  20. pejam celik..pejam celik dah mac...nnti dh disember
    meriah ye mama bulan ni :)

    ReplyDelete
  21. wow meriah lah jadual Mama mac ni ye.. ehehe..

    ReplyDelete
  22. amboi, sampai 3 tingkat kek nya. hehehhe. kalau ummi saya, dia x suka bertingkat tingkat. tapi suka buat banyak2.. >.<

    ReplyDelete
  23. wahhh, sambutlah gilang gemilang. hihi baru tersa best ! XD

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.