:: CPUV ON GOING ::

Lamanya tak jenguk cheq punya nuffnang. Sekali bukak tengok, terkejut plak tengok banyak yang melekat untuk bulan Mac ni. Alhamdulillah, walaupun sekarang ni cheq dah jarang-jarang nak menulis, apatah lagi nak berblogwalking, nuffnang tak merajuk dengan cheq. Malah amat bermurah hati bagi cheq CPUV banyak-banyak ni. 


On Going :-
DiGi Project Byte
Brighter Smile, Better Co...
Sensodyne Campaign
DiGi Live
IKEA - BED BATH (March)
Umobile - Banner Ads
Magic Kinder App

Semoga nuffnang terus bermurah hati untuk semua blogger. Singgah tu lama-lama la sikit. Terima kasih jugak pada kengkawan yang sudi singgah dan klik iklan di blog cheq ni. Jangan malu-malu nak klik yer.

9 comments:

  1. wahhh...banyaknyaa...tahniah mama..alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. wah... berbaris iklan nuffnang... hehehe

    ReplyDelete
  3. uiyoooo meriah tu Mama..
    nanti cashout banje k =D

    ReplyDelete
  4. wahhh tahniah mama.. lama tak check akaun nuffnang nih..

    ReplyDelete
  5. Assalam an,
    waaaaaaaaaa
    tahniah2
    bertingkek2 uols he3

    ReplyDelete
  6. wow..banyak giler mama..murah rezeki mama.. :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.