:: 3 DAYS TO GO ::



Wahai orang kampung semua...
Ada 3 hari lagi sebelum giveaway yang cheq anjur ni tamat.
Cheq bermurah hati menambah hadiah untuk giveaway ni sebabnya penyertaan begitu menggalakkan. 
Syarat penyertaan pun teramat mudah.
Nak join...
Klik banner kat bawah ni
|
|
|
|
|
\|/


Jangan lepaskan peluang ini.

13 comments:

  1. hehe... orang kampung datang blogwalking...
    mintak2 orang kampung yang ini menanglah.. :)

    ReplyDelete
  2. sabaq sabaq insyallah malam kang cek joooin..
    adoi cuti cek tak bukak laptop pun..

    ReplyDelete
  3. wanie kena join semula la nampaknya kan..baik mama..esok wanie join..nk bw kat fon jaa...

    ReplyDelete
  4. Orang kampung dah join..
    Harap orang kampun ni pun bertuah yer...hehe
    Good Luck semua

    ReplyDelete
  5. orang kampung singgah sini jap.. harap ada rezeki laa..

    ReplyDelete
  6. berdebar 3x
    mama telah ditag oleh cikbunga ;)
    http://nayfatimahrasyid.blogspot.com/2015/03/giveaway-2015-jubah-dress-leggings-oleh.html

    ReplyDelete
  7. esok ekk...
    ari ni x sempat hu hu hu hu...
    penat!
    tak larat nak buka laptop :(

    ReplyDelete
  8. yeaaayyy tak sabar nak tggu pemenangnya

    ReplyDelete
  9. Keep calm and wait for winner..heheh :)

    ReplyDelete
  10. wana pun ada join tapi belum ada rezeki :)

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.