DuGaAn BeRgAnDa Di BuLaN RaMaDhAn

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Sejak hari jumaat lagi si adik demam. 
Dah bawak ke klinik pun.
Tapi still demamnya on off.
Semalam si baby pulak yang demam.
Langsung cheq takleh bergerak, meregek sepanjang masa.
Dah 2 malam cheq dengan baby masuk tidur pukul 3, 4 pagi.



Sekali lagi bawak kedua-duanya ke klinik.
Doktor kata ' no denggi'.
Tarik nafas kejap tapi belum reda kersahan hati ni.
Selagi diaorang tak sembuh betul-betul.
Nasib baik la ada cik husband.
Daripada siapkan juadah berbuka puasa sampailah juadah bersahur semuanya dia sediakan.

Kuatlah adik, kuatlah baby..
Semoga adik dan baby sembuh seperti sediakala.
Mama nak tengok adik dan baby bermain bersama, bergaduh bersama 

16 comments:

  1. Ala ciannya bby.... Ya Salam Ya Fattah, semoga bby cpt sembuh. mommy jgn risau k...

    ReplyDelete
  2. Ya Allah..risaunya hati ibu mcm kita bila anak2 tak sihat kan..apa2 pun hope anak2 awk cpt sembuh :)

    ReplyDelete
  3. kalau anak2 demam begitulah pengorbanan ibu tak tidur, smg kedua-duanya cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. musim demam skrg kan mama.. zaza pun baru je baik.. hope adik n baby cepat2 sembuh. Aamiin.

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya
    dua-dua sekali pula tu
    memang susah hati kalau gini

    ReplyDelete
  6. Semoga adik dgn baby cepat sembuh..

    ReplyDelete
  7. bagaimana keadaan mereka sekarang....

    ReplyDelete
  8. Assalam ann,
    moga anak2 cepat sembuh na
    kita ibu memang susah hati selagi anak tak sembuh kan3 :(

    ReplyDelete
  9. da sihat dah anak-anak, ann?
    sabo ye.
    musim panas... cuaca x menentu ...

    ReplyDelete
  10. dah sihat ke diaorang mama? cuaca sama nih, semoga mereka cepat sembuh..

    ReplyDelete
  11. memang musim kan sekarang ni
    ramai lak yang demam

    ReplyDelete
  12. alolo ciannye.merah2 idung nye.

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.