BaiKnYa HaTi AwAk

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Entah kenapa tiba-tiba plak dia begitu bermurah hati ni.
Kalau sebelum ni cukup payah nak bagi cheq satu iklan pun.
Mungkin bulan puasa ni, nak tambah pahala.
Dan kita pun bolehlah tambah-tambahkan duit kita..
Hehehe

Terima kasih cik nuffnang.
Sebelum ni cheq duk baca entri kengkawan pasal nuffnang ni.
Sekali cheq bukak nuffnang, cheq pun ada jugak.
Ko hadoo???... tentulah aku pun hadoo




CPUV ON GOING :-
Panadol - Superhero Parent
Perfecto Popcorn - Launcher
Umobile Blogger Ambassador *new
Nando's Sedap Sangat Ke *new
Resort World Sentosa *new
Oldtown White Coffee *new
Shell Helix 'Love My Engine' *new


Terima kasih pada yang sudi singgah klik-klik nuffnang cheq ni.


19 comments:

  1. wah tahniah kak Ann murah rezeki ni

    ReplyDelete
  2. tahniah! moga murah rezeki selalu... :)

    ReplyDelete
  3. wahh tahniah...meriah sungguh

    ReplyDelete
  4. banyak tu ... tahniah :)

    Jemput join segmen, Klik Sini.

    ReplyDelete
  5. mama telah ditag ;)
    http://nayfatimahrasyid.blogspot.com/2015/06/ga-raya-2015-blog-jaket-biru.html

    ReplyDelete
  6. WAHHH BANYAKNYAAA.. TAHNIAH MAMA

    ReplyDelete
  7. Wah, banyak tu... :) Tahniah mama..semoga bertambah2 rezeki mama :)

    ReplyDelete
  8. wahhhh !! Banyaknyeee.. Tahniah.. rezeki tu :)

    ReplyDelete
  9. Assalam ann,
    wooowwwwwww
    bertingkek3
    rezeki alhamdulillah

    ReplyDelete
  10. wow banyaknya.. tahniah mama..

    ReplyDelete
  11. alhmdullilah rezeki tu mama ann
    semoga makin murah rezeki

    ReplyDelete
  12. murah rezeki tu kak oiyyy.
    kite ni sejak tak aktif, takde makne lah nak dpat haha

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.