GuNtinG RaMbUt Di KaMpUnG

Assalamualaikum..

Kat kampung cheq sekarang ni musim panas.
Anak-anak cheq langsung tak berbaju.
Yang paling kesian kat si adik tu.
Rambutnya panjang tapi takleh nak ikat lagi.
Habis basah rambut dia.

Akhirnya bawak pergi ke kedai gunting rambut.
Tak pernah lagi cheq sensorang bawak, selalunya abah depa yang bawak.
Walaupun kedai kampung, tapi ramai juga pelanggannya.
Cheq kena menunggu lama.





Lega dan senang hati tengok si adik ni berambut pendek.
Cheq pun puas hati dengan layanan serta harganya.
Murah lagi, satu kepala budak baru RM5.







11 comments:

  1. murahnya potong rambut. semalam balik kg pun potong rambut just rm15. kalau kat KL nak dekat 50 ++

    ReplyDelete
  2. wahhh dah pendek dah rambut dia....

    ReplyDelete
  3. Alololor...comel dah dia..heheh :)

    ReplyDelete
  4. aida pun baru sabtu lepas potong rambut kakak2.
    sorang rm3.
    gunting di kedai gunting rambut sejak aida skola menengah dulu kala :)
    harga maintain rm3...

    ReplyDelete
  5. senang. tetap comel juga. hehehehe.. dah besar biar lah baru diorang nak bela ke x rambut tu

    ReplyDelete
  6. Assalam ann,
    kat ane penang pun 5hengget he3

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.