RaGaM Si BuDaK DeMaM

Assalamualaikum...

Balik kampung kali ni memang tak berjalan sangat pun.
Sebabnya si kecik Damia ni demam.
Mananya tak demam, sampai rumah tokwan tu, kejap-kejap hilang keluar main kat luar tengah panas.
Tak kira pagi ka, tengahari ka..

Dah demam tu meragamnya memang memeningkan kepala.
Nak tidur dalam buai plak.
Siang malam nak tidur dalam buai.
Nasib baik ada 2 buai kat rumah ni, kalau tak berebut dengan sepupu dia.







Rasanya Damia ni demam rindu sama abah dia jugak.
Tak pernah berpisah lama.
Nak buat video call, line internet tak mengizinkan.
Dapat dengar suara abah dia pun dah suka.

12 comments:

  1. Singgah pagi..Semoga cepat sembuh...

    ReplyDelete
  2. Alahai.. siannya dia.. Semoga cepat sembuh ya Damia..

    ReplyDelete
  3. siannya dia. moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  4. salam jumaat,alahai kesian pulak bby damia..cpat2 sihat ye sayang..

    ReplyDelete
  5. Alololo anak abah ye damia...smg cepat baik demam ye.

    ReplyDelete
  6. ala shiannya dia sampai demam rindu. sabar eh Damia. nanti dapat la jmpa :)

    ReplyDelete
  7. aduhai sayang...
    moga cepat sihat ceria ye :)
    in shaa Allah...

    ReplyDelete
  8. sian damia ye..rindu abahnya.. :)

    ReplyDelete
  9. pastinya sudah sihat sikecil ni...alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  10. dah sihat ke damia kak ann

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.