Ke HuLu Ke HiLiR

Assalamualaikum semua..



Nampaknya sebelum cheq cuti ni, memang kerah tenaga cheq habis-habisan untuk siapkan kerja.
Bertalu-talu terima, sampaikan tak tahu nak buat yang mana dulu.
Dah 2 malam balik rumah pukul 2 pagi.
Balik rumah tengok anak-anak dah tido...sayunya hati ni.
Sejak semalam jugak cheq duk berulang-alik dari Kota Bharu ke Kok Lanas.
Penatnya drive sendiri, malas nak minta pemandu.

Notajarihalus : baru terima ahli keluarga baru. Tak sabar nak balik kg cium bau syurga tu.

10 comments:

  1. sama la kita mama, kakak sue baru bersalin juga pagi tadi, syok bau baby baru.
    cuti nnt qadha balik time spent dgn anak2 ^^

    ReplyDelete
  2. semoga semuanya dipermudahkan ye
    oh ya, tahniah untuk kedatangan ahli baru. ada nampak di FB =)

    ReplyDelete
  3. Assalam ann,
    chaiyok3
    kuorkan segala power supermama yang ada he3

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan semua urusan

    ReplyDelete
  5. Semoga semua urusan Mama dipermudahkan :) Tahniah untuk ahli baru :)

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan urusan mama

    ReplyDelete
  7. uish, 2 pagi? :O semoga semuanya dipermudahkan mama.

    and tahniah :)

    ReplyDelete
  8. tahniah makin ramai laa keluarga mama.. apapun semoga urusan mama dipermudahkan..

    ReplyDelete
  9. memang sayu kalau balik keje x sempat jengah anak2...

    ReplyDelete
  10. sibuk betul tu...2 pagi...ohh...tidak

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.