SaYa MeNcAri PeMeNanGaNyA

Assalamualaikum



Saya masih menanti-nanti pemenang untuk hadiah yang saya sponsor dalam GBMB 1st Giveaway 2015.
Pengumuman pemenang telah diumumkan pada 7hb Jun haritu.

Kepada 3 pemenang ni, silalah hubungi saya melalui facebook ataupun gmail :-

1. http://aazlanrumadi.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html
 2. http://imaneeda.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html 
3. http:// budqxxperasangoergus.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html 



Inilah hadiah saya yang tak seberapa tu.
Kalau boleh hantarkan detail secepat mungkin sebab saya dah nak habis cuti dah.  
Nak pos cepat-cepat.

14 comments:

  1. tahniah untuk semua pemenang... .. btw jom join giveaway kami http://www.yoorinmelacolea.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html .. rebut peluang menang duit raya berjumlah RM3100!!

    ReplyDelete
  2. Diaorang tak nak..diaorang suruh bagi kat saya je..ekekekek

    ReplyDelete
  3. salams an, samalah kita hehehhehe mencari tuan punya hadiah yg belum menuntut hadiahnya:)

    ReplyDelete
  4. bagi kathy je sis.. hehehe.. 14hb due date. tak hantar detail kita buat cabutan baru. kathy pun baru sorg melapor diri.

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd 3 pemenang bertuah tu :)

    ReplyDelete
  6. kalau taknak kasi saya jerla, hihihihi

    ReplyDelete
  7. tahniah pada yang berjaya! :D

    ReplyDelete
  8. Assalam ann,
    naaaaaaaaakkkkk
    he3
    ok bai :)

    ReplyDelete
  9. Hehehe..dah jumpa belum pemenangnya :)

    ReplyDelete
  10. belum jumps pemenang bagi kat ekin jah akak hihihi

    ReplyDelete
  11. kalau ada yg x nk tuntut meh sini hikss

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.