★★ GST DAN BIRTHDAY ★★

Kecoh jadinya bila hadirnya 1 April ni. 
Semuanya pasal GST. 
Memang betul-betul berlaku GST ni, bukannya april fool.

Cheq bukannya nak cerita pasal GST.
Tapi nak cerita pasal kejadian 2 tahun yang lalu pada tarikh yang sama ni.

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN DAMIA.

Petang ni tepat jam 7.58 petang genaplah Damia berusia 2 tahun.
Semoga baby membesar dengan sihat dan kuat (macam minum ayaq milo)
Menjadi anak yang solehah, taat pada agama, ibubapa, keluarga dan masyarakat.
Belajar rajin-rajin, jadi orang yang amanah, ikhlas dan berbuat baik sesama makhluk.






20 comments:

  1. Insyaallah apa yang akak doakan kat Damia termakbul.....
    muka Damia makan muka akak lah... :)

    ReplyDelete
  2. happy besday damia sayang..

    ReplyDelete
  3. Allah selamatkan kamu..
    Allah selamatkan kamu..
    Allah selamatkan Damia...
    Allah selamatkan kamu..
    Selamat hari Lahir Baby girl..huhu
    Acik tak ada hadiah nak bagi tapi acik ada senyuman jew untuk Damia..
    Pun boleh kan

    ReplyDelete
  4. Happy Bday Damia..Semoga mnjadi anak yg solehah & penyejuk hati keluarga.Amin

    ReplyDelete
  5. selamat ulangtahun buat baby yang comel tu..semoga membesar jadi anak yang pintar, rajin dan solehah..amin.

    ReplyDelete
  6. Assalam ann,
    happy birthday damia
    semoga sentiasa dalam rahmat & lindungan Allah AMIN

    ReplyDelete
  7. comel nya Damia...
    selamat ulang tahun ...

    ReplyDelete
  8. selamat hari lahir.. tarikh ni hari lahir sibling saya jugak ^^
    Semoga mama doakan DAMIA jadi anak yang soleh :)

    ReplyDelete
  9. happy birthday Damia.. semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  10. Selamat hari lahir damia. Smg menjadi anak yg solehah penyejuk hati mak dan ayah ^^

    ReplyDelete
  11. amin amin untuk Damia =) semoga jadi anak solehah..

    ReplyDelete
  12. happy bday damiaaaaa..sama dengan bday mak saya he he he

    ReplyDelete
  13. selamat ulangthun damia
    semoga mnjadi ank yg solehah..

    ReplyDelete
  14. happy belated birthday semalam ye Damia :D

    ReplyDelete
  15. Damia comel...Selamat hari jadi :)

    ReplyDelete
  16. semoga Damia membesar menjadi anak yang solehah. yang sentiasa mendoakan ibu bapa. yang sentiasa menggembirakan hati ibu bapa.

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.