★★ ENTRY TANPA KATA ★★

Takdak cerita menarik pun
Nak tunjuk gambar baby kite jer

Masa ni dia kena marah dengan cheq sebab main air
Habis satu botol air dia main
Melimpah habis ke lantai

Mula tu muka bongkak jer, kononnya tak puas hati kena marah
Lastnya, meraung jugak bila naga mama dia ni tunjuk muka.
Hahahaha




Terbanyakla pulak kata-katanya

14 comments:

  1. alalala....kena mrh ye....
    xmo main air yea..
    nant mama marah lagi :P

    ReplyDelete
  2. oloooo sian pulak bby kena marah dgn mama...

    ReplyDelete
  3. hehe...comel je damia kna marah :)

    ReplyDelete
  4. Marah marah pun menten comel je..gebu..geram acik tgk damia.

    ReplyDelete
  5. hehhe..comellnya muka kena marah tu...hihihi
    * salam ukhuwah :)

    ReplyDelete
  6. Assalam ann,
    he3
    nak tunjuk protes jugak tu he3

    ReplyDelete
  7. sian dia kena marah ngan mama yer... xmo nakal2 wat mama jadi naga yer bb comey...

    ReplyDelete
  8. muka no 1 2 comel jer.. hehehe geram tengok..

    ReplyDelete
  9. haha..comel tengok muka baby tu.. :)

    ReplyDelete
  10. budak2 memang suka main air.. takut licin jatuh jer.. apapun comel laa budak kena marah tu..

    ReplyDelete
  11. Alahai kesian dia kena marah yer...

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.