★★ MENANG AWESOME GA BY FD ★★

Assalamualaikum dan salam jumaat.

Alhamdulillah, pembuka rezeki di bulan April.
Cheq salah seorang pemenang untuk Awesome Giveaway By Fatin Diana.


Inilah nombor bertuah cheq

1hb FD umum pemenang, terus cheq hantar detail cheq kat FD.
Nampak begitu rakusnya cheq, hehehe
Siapa tak suka hadiah kannn..
Hadiah disponsor oleh FD sendiri dan diberi pilihan hadiah.
Jadi, cheq pilih cash jer untuk memudahkan FD.
Tak payah nak keluar pergi pejabat pos nak poskan hadiah.
Just, transfer cash by online jer.
 Semuanya dihujung jari.






Duit ni cheq nak biarkan dalam bank jer.
Kut-kut membiak jadi RM30 ribu.
Terima kasih dan tahniah FD kerana berjaya menganjurkan giveaway ni.

14 comments:

  1. alhamdulillah...tahniah..simpan jangan tak simpan..mana tau boleh diguna pakai bila diperlukan di saat saat genting

    ReplyDelete
  2. Tahniah Mama3Farhanah..RM 30 pun duit tu..mana tau angan2 jadi kenyataan kan..

    ReplyDelete
  3. Tahniah mama..Cik Mimie xde rezeki kat GA ini :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah...best kalau dapat cash...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. tahniah.. seronok kan kalau dapat cash macam nih..

    ReplyDelete
  6. untunglah. tahniah mama ^^,

    ReplyDelete
  7. Wah seronoknya..tahniah Kak..rezeki kan :)

    ReplyDelete
  8. hehehe senang kan.. cash je boleh terus transfer aaahak..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.