★★ CPUV ON GOING ★★

Alhamdulillah, nuffnang masih bermurah hati nak bagi cheq CPUV.
Al maklumla, nuffnang ni kan selalunya dia bagi kat blogger-blogger yang rajin update blog.
Cheq ni kekadang ja nak hupdate pun, blogwalking lagi la tak sempat.
Nampaknya lepas ni cheq kena mempertingkatkan usaha lagi.
Nak kumpul duit yang nuffang bagi nak beli Iphone, kihkihkih
 


Still On Going
-  Digi Project Byte
-   IKEA - BED & BATH (March)
-  Umobile - Banner Ads
-  Magic Kinder App
-  Cicakman 3 Premier
-  Perfecto Crips Awareness
- SENHENG Franchise Academy
-   Chipsmore 25th Anniversary
-  Audi Brand Campaign (PC)


Thank You Nuffnang, muahhh

14 comments:

  1. Rezeki yg tak diundang kan..
    Kite pun nak usaha lebih gak..nak beli Iphone ngak la..
    Pas ni leh la snap2 pict byk lagi kan..hehehe

    ReplyDelete
  2. tahniah..rajin2 la kita update blog ya hii

    ReplyDelete
  3. Wahhh untung kak... ekin lama tggl update xde iklan nuffnang masuk huhuhu

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki...harap2 nuffnang kekal bermurah hati...

    ReplyDelete
  5. byk nye dberderet2..alhamdulillah

    ReplyDelete
  6. tahniah semoga dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  7. Assalam ann,
    tahniah3
    bertingkek2 uols he3

    ReplyDelete
  8. Tahniah Mama :) Semoga terus dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah rezeki tuh.. tahniah ya mama..

    ReplyDelete
  10. tahniah mama. semoga rezeki bertambah :)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah.. banyak tu.. nanti banje itew tau..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.