★★ ENTRI TANPA TAJUK ★★

Sebenarnya cheq tengah stress, bukan ja harini tapi dari semalam lagi.
Kepala cheq ni kena hempuk dengan banyak fail.
Semua fail nak kena jawab.
Masalahnya bukan berpunca dari cheq, semuanya pasal orang lain.

Memang cheq nak sangat tolong diaorang ni.
Tapi bila cheq selidik, kebanyakkannya salah berpunca dari diaorang.
Camna cheq nak jawab dengan orang atas ni.

Korang letak jer la tajuk apa untuk entri ni.


Notajarihalusku : bukan kena hempuk betul dengan fail tu. Tetapi dibebani dengan banyak fail. Lebih kurang gitulah maksud dia.


12 comments:

  1. All is Well3x..[from 3 idiots]
    tak pun jerit je kuat2.... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. Erm, kesian mama..moga dapat selesaikan tugas dengan baik

    ReplyDelete
  3. erm,pernah jadi macam ni juga.salah orang lain tapi kita yang kena jawab.kalau IbuNoey,memang bunyi terus la.ahaha..

    ReplyDelete
  4. ingatkan kena hempuk betul2 tadi. haha

    ReplyDelete
  5. kesiannya kat mama.. semoga mama dapat selesaikannya dengan baik tanpa stress yang teruk..

    ReplyDelete
  6. Kesian kat mama. P telan b complex bg hilang stress mama :)

    ReplyDelete
  7. sabar je la..nak buat lagu mana..kan??

    ReplyDelete
  8. Tajuk Bagai dihempuk fail yang banyak

    ReplyDelete
  9. kalau salah orang tu, dia mengaku xpe. kalau salah dia, dia p salahkan orang lain, itu lagi stress. sabar je la kak ye.. gaya memang banyak benda kena buat tu

    ReplyDelete
  10. Sabar ye Mama...hmmm, hope sapa yang buat salah mengaku la..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.