★★ PUTUS SUDAH KASIH SAYANG ★★

Lebih setahun cheq guna kasut ni, akhirnya putus jugak.
Memang kebiasaan cheq bila selesa dengan sesuatu selipar tu, cheq akan pakai sampai lunyai.
Tengoklah betapa huduhnya selipar tu cheq belasah pakai.
Kemana-mana ja cheq pakai selipar ni.




Memang takde harapan dah nak perbaiki selipar ni.
Nasib baik la putus bila dah sampai rumah.
Kalau putus tengah jalan jenuh nak berkepit jari kaki.
Buang jer dan beli baru Lepas ni.
Nanti duit claim kat cik husband.



10 comments:

  1. Dia nak minta pengganti yang baru :)

    ReplyDelete
  2. Sy pun kalau pakai kasut or selipar selagi tak putus atau koyak memang tu je yg sy pakai. hee xpee beli baru ehh. hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalam ann,
    haaaaaaaaa
    temanya sila beli kasut baru he3

    ReplyDelete
  4. sama mcm kita..kasut kita pun dah hampir putus dah...

    ReplyDelete
  5. sama la. selipar raya 2 tahun lepas boe pakai lg. cumanya tapak haus sangat. so licin. bahaya. skg da tukar pakai yg lain.

    ReplyDelete
  6. Dah banyak jasa kasut tu pada mama..minta beli yang baru tu mama :)

    ReplyDelete
  7. lama dah tuh dia berjasa.. macam Eyda jugak laa, selagi tak rosak, selagi tuh laa pakai sampai lunyai..

    ReplyDelete
  8. tudiaaa memang lunyai sungguh.. baru betul2 guna ssebaik mungkin..
    CT kasut mmg tak de la smpai stahun.. paling lama 7/8 la kot.. mmg usually slipar ke apa nak lenjan beli yg murah2.. yg mahal2 sket pakai time trtentu je..

    ReplyDelete
  9. Lunyai sungguh selipar tu... kena beli yg baru la tu

    ReplyDelete
  10. saya ingat dulu kasut saya, sampai stapler lagi. hahahahhaa... sayang punya pasal. adoi

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.