Dah Dapat Hadiah Giveaway

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Nak bagitau ni, saya dah dapat hadiah.

Inilah giveaway yang mendapat sambutan ramai tu.
Itu nama dan nombor penyertaan saya.
Bagus betoi cik random generator ni pilih nombor. Hehehe....

Inilah hadiah saya. Sapa saja-saja nak bagi Rm50  ni. 
Lepas minyak kereta untuk seminggu.
Sapa-sapa yang join giveaway tu boleh la check senarai pemenang kat >> SINI << sebab penganjurnya kata masih ada yang masih belum tuntut hadiah. Adakah anda orang yang bertuah tu...???

Terima kasih kepada penganjur giveaway yang cantik manis mia liana ni dan sewakeretasabah sponsor hadiah saya ni. Muahhhh...


17 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah yer, saya tumpang happy...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih semua... pembuka semangat nak ber GA lagi.

    ReplyDelete
  3. tahniah mama
    wahhh byknyeee...
    boleh lah belanje nanti..
    ayu pny blm dpt lagi

    ReplyDelete
  4. tahniah mamafar :) alhamdulillah rezeki...

    ReplyDelete
  5. tahniah,...yeayy masyuk tu..hehe

    ReplyDelete
  6. tahniahh. dah check tapi tak dapat pun. hhaha

    ReplyDelete
  7. Tahniah..mmg bertuah tu..x rugi join...byk tu dpt RM50

    ReplyDelete
  8. terima kasih semua. kalau semuanya dekat boleh la belanja. hehehe

    ReplyDelete
  9. Wahh....Alhamdulillah dan tahniah Mama...rezeki tu kan Mama...

    ReplyDelete
  10. waaahhh boleh belanje kepci ni.... hihi
    nak kepci..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.