Perhubungan

Salam Jumaat.


Jaga perhubungan dengan Allah...
Insyallah, Allah akan jaga perhubungan kita sesama manusia.

22 comments:

  1. InsyaAllah akan ingat pesanan ini.

    ReplyDelete
  2. betullah kan
    gaduh dengan sesapa pun
    kita tetap kalah
    salam jumaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...mengalah jalan terbaik atau jangan layan ja

      Delete
  3. biarlah kita mengalah.. tak rugi. ...

    salam jumaat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul mama..
      tak bermakna kita mengalah sebab salah atau kalah
      taknak mengeruhkan keadaan ja

      Delete
  4. Terima kasih atas peringatan..
    Ayat last out of box paling bagi saya keinsafan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biarlah kalah pun asalkan kita betul..

      Delete
  5. nice sharing kak..
    gaduh2 akhirnya hati kite xtenang.. asalkan mengalah hati kite tenang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.
      Mengalah tak semestinya kita kalah.

      Delete
  6. Terima kasih atas peringatan ni mama :)
    InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  7. InsyAllah Mama...terima kasih atas peringatan ini...

    ReplyDelete
  8. ye betul. ini based on pengalaman saya sendiri. kawan ni asyik nak menang je. dia dah tahu dia salah, dia ego, xnak mengalah. dia abaikan pendapat kitorang macam pendapat kitorang ni bull**** je.

    last-last kami bertiga jauhkan diri dari dia.. atas sebab tertentu. smpai sekarang dah x bercakap dengan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengalah x semestinya kita kalah. daripada kita bertekak x sudah, kita sendiri yang rugi..

      Delete
  9. Zumal akan cuba belajar mengalah... Hehe ;)

    ReplyDelete
  10. Betul tu. Paling teratas sekali jaga hubungan dengan Allah. ;)

    ReplyDelete
  11. Mengalah tak semestinye kalah kan kak

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.