Oktober 10 Days Challenge By Siti Yang Menaip : Day 5

Day 5 : 10 Favourite Song

Dah sampai separuh jalan dah. Harini cabarannya, senaraikan lagu-lagu kegemaran cheq. Ikutkan tiap-tiap hari berkerja cheq akan dengar radio dalam kereta on the way ke tempat kerja. Kali ni cheq senaraikan secara pukal ja. Lagu-lagu ni pun cheq minat gitu-gitu jer, takdak fanatik sangat. Tapi boleh la ikut menyanyi sekali kalau dengar kat radio. Jom tengok..



1. Once - Dealova
Lagu tema percintaan kami suami isteri.

2. Aizat - Pergi
Bila dengar lagu ni memang akan mengali air mata. Terkenangkan arwah adik.

3. Hazama - Ku Relakan Jiwa

4. Hafiz -Matahari

5. Siti Nurhaliza - Jaga Dia Untukku

6. Jinbara - Farhana
Lagu anak-anak cheq.

7. Kaka Azraff - Terpulanglah

8. Bruno Mars - When I Was Your Men

9. Magic - Rude

10. Katy Perry -Unconditional

Udah selesei task ke 5. Esok jumpa di cabaran seterusnya.

19 comments:

  1. Wana pun suka dengar lagu dato siti dan Bruno mars..enjoy..^_^

    ReplyDelete
  2. semua lgu yg disenaraikn timm suka dgr..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sehati sejiwa plak kita...hihii
      tapi semuanya best kannn

      Delete
  3. Replies
    1. semuanya bestkan...memang kena dengan sora CT

      Delete
  4. wah, akak ke buat gambar atas tu? rajinnya!!!

    once, perghh. dah lama x dengar... saya suka kasihnya laila, tapi farhana pun boleh tahan gak ^^,

    and tahniah kak atas kemenangan dalam GA! alamak, x ingat GA mana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye dikkk...akak malas nak upload satu-satu dalam entry ni
      nama anak-anak akak semuanya ada Farhanah sebab lagu ni la..
      TQ..dah hantar detail dah tadi

      Delete
  5. Semua lagu pun Diana suka dengar ni Mama...

    ReplyDelete
  6. why you gotta be so rude? don't you know i'm human too..hehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha....kena dengar 2, 3 kali, baru nak paham

      Delete
  7. Jaga dia untukku pengaruh cerite rindu 200% da.. hehehehe

    ReplyDelete
  8. lagu yang menarik. saya suka juga hazama

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.