Wordless Wednesday : Sanjungan

Terlalu mengharap sanjungan daripada manusia.
Hinggakan terlupa yang menilainya adalah Allah SWT.


11 comments:

  1. Replies
    1. most welcome Sue. tegur la saya kalau nampak saya tersasar.

      Delete
  2. Moga dijauhkan dr penyakit seperti ini.

    ReplyDelete
  3. setuju sgt..tapi kita ni selalu inginkan sanjungan dari manusia kan kan..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la JM. Selalunya camtu la, semoga tak terjadi kat kita.

      Delete
  4. bila jadi macam ni yang buat kita jadi x ikhlas dalam semua benda. kita patutnya mengharapkan pujian dan keredhaan dari ALLAH sahaja. yang selebihnya akan menyusul. ini tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat untuk saham dunia, padahal yang perlu dikumpul adalah saham akhirat.

      Delete
  5. Takut juga bile kite sendiri tak sedar kite ade 'masalah' tu kan..
    Kalau ade, mntak2 lah tegur..

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.