Kisah Orang Arab.




Malam ni dalam group whatsap cheq, diaorang duk bincang pasal orang Arab. Orang-orang arab ni memang cantik-cantik dan hensem-hensem. Dengan kulit yang gebas-gebu, alis mata hitam dan lentik, hidung mancung terpatuk. 

Kita orang Melayu ni pun dah cantik tapi kalau yang ada kacukan arab tu lagi la bertambah cantik. Rupa-rupanya orang arab ni ada macam-macam jenis. Boleh la tengok gambar ni untuk tahu orang arab mana yang lebih cantik.




15 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe...dia pun nak masuk senarai jugak.

      Delete
  2. Hahahaha..Cik Mimie pun ada macam ni jugak..sal Emma..t Cik Mimie share..hahaha..

    ReplyDelete
  3. hahahahah....SA pun up citer ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada baca jugak dalam entry SA. Dah glamour dia ni...hehehe

      Delete
  4. Hahah. Ada jumpaa dekat pesbuk. Lols.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah glamour dah akak harab maklum ni...hehehe

      Delete
  5. sis J pun ada terima msg ni dan paling tak menahan tu last pic..harap maklum ye hahahaha

    ReplyDelete
  6. Harab maklum plg gorgeous, hahahaha

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.