CIK KAN Kena Saman

Baru tinggal 15 minit ja, CIK KAN cheq dh kena saman..
CIK KAN tu adalah singkatan untuk keta cheq KANCIL...
Padahal masa cheq nak masuk parking tu, nmpk orang bandaran tu dh pegi...
Mesti dia patah balik..





Hmmmm...nak sangat parking free...
Kan dh kena bayar berkali-kali ganda...
Cheq tak marah pun, sbb tu memang tugas dia dah...
Denda tetap denda dan kena bayar...
Pasni beringat, nk parking sekejap pn..kena ringankan tangan buh duit dalam mesin tu..

2 comments:

  1. Kesian akak. Heheh. Pengajaran lepas ni. (o;TωT)o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena beringat pasni...syiling mmg sentiasa ada dlm keta tu tp malas nk masuk dlm mesin tu...huhuhu

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.