Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger !

Assalamualaikum. ..
Pepagi ni cheq dah skodeng blog, jumpa segmen terbaru anjuran cheq punya favourite blogger brader Ben Ashaari
Apalagi, mesti la kena join...
Jom la join ramai-ramai..

Nak join [ KLIK SINI ]

Pastu kena jawab soalan-soalan yang ringkas ni.

1. Latar belakang
Seorang perempuan, isteri dan mama kepada 3 orang puteri. Dilahirkan di Alor Star, Kedah...merantau ke Noghori Sembilan dan sekarang cari makan di Klate. Nampak macam pemalu, tapi takla malu sangat. Cuma malu nk mulakan dulu ja, bila dah mula borak, payah nk berhenti. Bekerja sebagai penguatkuasa undang-undang.

2. Kelebihan blog
Tiada yang istimewa tentang blog saya ni.  Saya seorang yang biasa dan apa yang saya coretkan dalam blog ini adalah mengenai kehidupan saya sekeluarga.

3. Impian jadi blogger
Menceburi bidang blog adalah untuk menambahkan kenalan. Supaya dapat menambah ilmu dengan pembacaan yang bermanfaat.

Selesai sudah. Cepat-cepat la join sbb tarikh tutup pada 11  September 2014 jam 8 malam.
Good Luck pada semua..

52 comments:

  1. salam ukuwah mari la baca impian kita juga
    #darisegmenabgben
    MISS IKA'S BLOG

    ReplyDelete
  2. Salam Kenal! Selamat berblogging! Chaiyok...

    ReplyDelete
  3. Selamat.bersegmen... seronok pulak saya dok baca blog semua peserta segmen... hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam kenal :)
    Saya join jugak segmen ni.
    Done follow sini.

    http://nurulzayani.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Selamat menjayakan segmen Ben Ashaari Impianku Seorang Blogger.

    Moga apa yang diimpikan tu jadi kenyataan, in Sha Allah.

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  6. Salam Ukhuwah Fillah ....Lya singgah sini dari segmen yg sama ..All The Best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan...tq sudi singgah sini...;-)

      Delete
  7. semoga sukses sebagai blogger.. Salam kenal dari alin :)

    http://alindanblog.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan. Tq sudi singgah sini...;-)

      Delete
  8. mesti seronok ada rmai anak perempuan..blh grooming dorg mcm2..hhehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok, baju turun-temurun. Jimat, hihihi...

      Delete
  9. Salam perkenalan sis, singgah dari segmen yg sama :)

    http://rusukiri.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  10. oh..jauhnya merantau. saya datang dari segmen yang sama... salam perkenalan...

    ReplyDelete
  11. salam kenal selamat berblog...

    ReplyDelete
  12. samalah kita merantau jugak :)
    Ros singgah sini dari segmen yg sama :)
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  13. hyee salam kenall.. :) happy blogging :)

    http://www.adnan-daughter.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  14. salam kenal dari segmen yg sama ;)

    http://myalycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. kedah !!
    suke makanan kat sana. hihi

    http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  16. salam kenal dari segmen ben ashaari :)

    ReplyDelete
  17. Salam kenalan, Dah follow sini

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  18. Salam perkenalan dari Yatie.

    Selamat bersegmen dan emoga impian anda tercapai.

    Aamiin.

    www.dyatie.com

    ReplyDelete
  19. Assalammualaikum... datang daripada segmen yang sama, suka dapat berkenalan dengan anda : Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger
    mselim3

    ReplyDelete
  20. salam perkenalan dari http://www.bubblynotes.com... datang dari segmen yang sama... http://www.bubblynotes.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html... follow sini juga...

    ReplyDelete
  21. salam kenal dari http://dismybelog.blogspot.com
    dari segmen yang sama =)

    Done follow sini :)

    ReplyDelete
  22. Assalam,
    salam perkenalan..
    saya blogger baru..
    jemput singgah yer :
    http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  23. Semoga impian akan tercapai dengan segala usaha yang ada, insyaallah akan berjaya :)

    Semoga Segmen Impianku Sebagai Seorang Blogger Memberi Manfaat buat Anda..
    Sekarang kita sudah boleh memulakan langkah, menuju kepada impian. InsyaAllah. - www.kizmyself.com -

    ReplyDelete
  24. Singgah dari segmen tokey yang sama..kalau boleh, linkkan la blog kita dlm bloglist depa..takkan dah lama kenal pun tak mau tolong?

    ReplyDelete
  25. singgah dari segmen yg sama... n follow sekali... moga leh tambah kenalan.. ^_^v

    ReplyDelete
  26. Salam ukhwah fillah
    Ade singgah...

    http://bimbinganbelajar29.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  27. Semoga impian menjadi kenyataan... ^^ Dayang Deno datang dari segmen Ben. Walau tak join, tetap datang singgah dan terus FOLO sini no83.. Weeee jom ke blog www.dayangdeno.com ..? :) Salam kenal^^

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete
  28. salam ziarah dari segmen yg sama..semoga impian akan jd kenyataan

    www.mommylizz.com

    ReplyDelete
  29. Salam perkenalan dr segmen ben ashaari..
    Gud luck ye!
    Singgah dan follow sini..
    tellingstory11.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. ayu datang dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu ye... boleh nanti follow sekali blog ayu...tq..

    semoga impian awak tercapai...

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  31. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.