Ada Jugak Yang Kena Baham Ni???

Ada jugak orang yang takdak keja ni. Boleh main-main plak. Dak pun mesti tengah stress ke, tu yang buat lawak bodoh camni. Kesian admin page ni, kena layan orang camni...jumpa 10 orang camni, mesti hantar surat resign. Sabar ja la, dah keja camtu. Layan je la...hahahaha. Jangan sampai harimau tu keluar mengamuk dah la.





Kalau korang dapat orang camni, apa yang korang nak buat??

10 comments:

  1. Haha. Kak penat gelak. Tu lawak mintak penampaq kot.

    ReplyDelete
  2. Lempang je, usah d laysng buang masa ahha saja nk tarik perhatian lah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lempang berganti-ganti pun ok jugak ni...heheheh

      Delete
  3. Singgah sini.. salam kenal.. :)

    Patut ignore je budak2 tak cukup uumur tu..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...kesian admin tu kena hadap dgn budak2 camni.

      Delete
  4. Replies
    1. Leh hilangkan tension jap baca benda lawak camni...

      Delete
  5. hahaha kurang asam sungguh... makan penumbok ngan maybank sudahnya dapat kang.. begurau pulak dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kang harimau tu mengaum, makan sorang-sorang...

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.