Day 1 : 10 Days Music Challenge

Day 1 : A song that reminds you of yourself

Ku bahagia by Melly Goeslow

Ketika dan di saat ini, rasanya inilah lagu yang paling sesuai untuk cheq sekarang..
Bahagia di samping anak-anak tersayang dan suami terchenta...
Dan paling bahagia, mak dan ayah dari kampung on the way datang kelantan..
Katanya rindukan cucu-cucu...
Tang situ cheq nk merajuk, rindu cucu ja...anak depa yang ni depa tak rindu pun...
Itu tak penting...
Terasa amat bahagia bila dapat peluk mak dan ayah petang ni...
Doakan mereka selamat sampai.

#Credit pada Budak kerana 
menganjurkan challenge ni

6 comments:

  1. Wahhh. Hehehe. Moga selamat sampai mak ayah akak nanti ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Aina...tak sabaq nk peluk cium depa ni

      Delete
  2. Lagu melly goeslow sume best kan kak. Kang kak boleh la nyanyi lagu lelaki idaman utk encik husband. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...ok. Lagu tu catchy, kena ada tarian skali la. ;-)

      Delete
  3. ala..dorang ckp je tu rindu cucu sbg alasan :-) mesti rindu anak nya jgak

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah...mmg pn, taknak ngaku. Takut anak depa ni lagi ngada-ngada. Hiihi..

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.