Day 6 : A Song You Listen To On Repeat

Assalamualaikum. ..
Rupanya cheq ni dah tertinggal gerabak ketapi..
Dh masuk hari ke 6 dah cabaran ni..
Takpa, cheq leh kejar..




Buat masa sekarang ni, lagu yang cheq kerap ulang dengar adalah lagu dari Iwere..
Lagu dikir barat  versi oghe kito klate maghi...(apa yang melalut ni)
Tak tahu la pasai apa cheq suka sangat dengaq lagu ni...
Bukan cheq ja, cik husband cheq pn minat...
Beli cd asyik duk putar lagu ni ja...
Pas lagu ni, lagu ni lagi...dan lagi, dan lagi..
Maybe jarang skali orang buat lagu versi dikir barat kut...
Dan uniknya lagu dikir barat ni dinyanyi oleh orang India, yang mana dikir barat ni sinonimnya dengan orang Melayu..
Radio era, cam biasa la mmg sejam sekali akan putar lagu ni...tgh hits la katakan..
Ringtone tepon pun cheq nak tukaq buh lagu ni...


8 comments:

  1. Pasni mama pula buat album dikir barat ye ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cukup korum nk buat team dikir barat...ank 3 je. Hihihi

      Delete
  2. Selalu dgr era tak dengaq pon kak? Haha. Kang kite cuba cari :)

    ReplyDelete
  3. Wahhh minat betul dgn lagu nih :-)

    ReplyDelete
  4. belum sempat nak dengar radio.. bz manjang huhu.. kesian KM kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalu dengar masa drive. Kat opis pn jarang-jarang juga buka radio. Kat rumah pn buka radio time bulan posa nk tgu azan maghrib, hihihi

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.