Day 2 : A Song They Should Play At My Wedding

Cabaran hari ke 2...
Hmmmm....selalunya lagu yang berkemundang lagu " Selamat Pengantin Baru" je la...
Tu zaman dulu..
Mengikut peredaran zaman, of course la cheq nk lagu yang berbeza skit.

John Legend - All of Me
International song lagi tu..A

Hayatilah liriknya..begitu menusuk kalbu.



 
Ni plak Malaysian song..

Kalau boleh nak pengantin lelaki yang nyanyikan di hari perkahwinannya...
Berangan ja la....masa tu dah berlalu bagi cheq

4 comments:

  1. Kak nyanyi la lagu all of me tu time anniversary kak. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kihkihkih...takut hujan ribut plak. Suara akak ni dh la macam katak panggil hujan....XD

      Delete
  2. akak kalau boleh nk pasang lagu dari maher zain tu..BAROKALLAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maher Zain....wahh, saya minat dia. Nk jugak la lagu tu dimainkan masa tengah makan beradap....huhuhu, berangan lagi.

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.