Cabaran 30 Hari | Hari #9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Mama3Farhanah

Cabaran ni memang sakit kepala otak memikirnya. Cheq akan bagi jawapannya tapi tak tahu la betul ke tak. Inilah calon-calon 5 lelaki yang menarik perhatian cheq.

1. Romantik
Sifat ni ada pada cik husband cheq. Pada mula kenal, cik husband ni tak tergolong dalam senarai lelaki idaman cheq. Kiranya not my taste la.. tapi dia plak yang tertarik kt cheq (ayat takleh blah, hehehe). Sikap romantik dan caring dia tu yang membuat cheq tertarik kat dia sehingga kami disatukan jadi suami isteri.

2. Caring & Ambil Berat
Of course la cik husband cheq jugak. Kalau berjauhan pn ( setakat pergi keja ja pn) akan sentiasa telefon , msg tanya khabar, makan dakgi, anak-anak ok, duit ada tak...hehehe

3. Daddy Care
Abah kepada anak-anak cheq. Sanggup bersengkang mata tengah malam kalau anak-anak tak sihat. Buatkan susu, mandikan baby...

4. Pandai Masak
Selalu masakkan untuk cheq dan anak-anak. Memahami apa yang cheq suka makan. 

5. Suka Buat Lawak & Bergurau.
Meriuhkan suasana. Kadang-kadang sampai menangis anak-anak bila bergurau dengan abah diaorang ni. 




Inilah lelaki yang telah berjaya menarik perhatian saya tu. Suami cheq dan juga abah kepada puteri-puteri cheq. Tak kisah la apa orang nak kata tentang dia pn, selama ni dia menjaga kami anak-beranak dengan  baik. Semoga kami kekal bahagia..

10 comments:

  1. mesti suami kan. eheheheh
    jom singgah and komen

    CABARAN HARI KE-9

    ReplyDelete
  2. smg bahagia hingga ke akhir hayat :)

    ReplyDelete
  3. Amin. semoga berkekalan sampai syurga. =)

    ReplyDelete
  4. Moga bahagia selalu kak. Sy pon suka laki yg suka buat lawak. Tu sbb sy suka tgk maharajalawak. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq budak...semoda dik dapat lelaki yang adik idam-idamkan..

      Delete
  5. Akak ada baca entri berkenaan segmen ni dan 5 lelaki yg d maksudkan tu adakah suami, ayah, adik lelaki, abg dan tokoh terkenal ke. Itu yg akak faham lah. Tetapi suami adalah yg utama kan jika dh bersuami ni tempat kita mengadu kasih :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pun saya hentam ja JM sbb saya tak pasti apa yang dia orang nak...samada ciri-ciri lelaki ataupn lelaki itu sendiri.

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.