ADA MASALAH KE???


angin betoi cheq dengan budak-budak ni...
Boleh depa perlekehkan loghat negeri cheq plak..
Tu lar..kecik-kecik minum susu lembut, bila sel-sel otak tak bersambung , tu yang jadi gini.






Cheq ni yang dh bertahun-tahun duk negeri orang, masih lagi berbangga cakap logaht utagha..
Kadang-kadang bersembang dgn orang luaq macam ayam ngan itik dah...
Kat rumah, mmg cakap kedah dengan anak-anak...
Cik husband cheq pn dh terror cakap kedah..dulu, balik kgduk dengaq org sembang ja, skrg ni dh boleh nyampuk..
Cheq tak malu pun...
Kesian budak ni...

6 comments:

  1. hehehe kita geng, cheq pun oghang kedah jugak, tp di sg petani :)

    salam perkenalan dari saya sue ^_^
    jemput jln2 ke blog sue ye sihatitunikmat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...dh jumpa geng utaqa. Sala perkenalan. Nti cheq bw sana.

      Delete
  2. siapalah Eli Yaya ni..pesal dia anti sgt dgn orang KEDAH..klau dia ni bujang..tentu Allah akan jodohkan dia dgn org KEDAH....haaa..nk cakap apa lagi lepas tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bdk ni frust ngan oghang kedah kit. Mudah-mudahan jodoh dia dgn org yg betoi2 duk hulu banat, pakai cawat...hihihi

      Delete
  3. Haha kurang kasih syg betol depa tu. biaq p la depa meroyan kak. Hehe. Kak orang kedah ka? Cheq org perak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiranya kita geng la...geng utagha. Orang belum cukup umuq mmg camtu.

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.