Jangan Jadi Sewel Dah Ler...

2 hari  berturut-turut ulang-alik dari tempat outstation. Keluar lepas subuh, petang drive balik rumah. Letihnyaaa..... balik rumah, buat apa-apa yang patut dulu, pastu tertidur. Dah 2 hari tertidur lepas asar. Kalau 14 hari turut-turut camni, leh jadi sewel. Nasib bek cik husband handle anak-anak dulu. Malamnya cheq take over plak. Blog kawan-kawan pn takdan nk terjah, komen pn tak terbalas lagi. Sapa-sapa yang tag saya untuk Liebster award tu, nanti ada masa saya jawab semua soalan tu.
Sekarang ni cuma berharap cepat la habis 2 minggu ni, nak amik cuti. Nak rehat puas-puas.


8 comments:

  1. Penat sgtlah tu klau boleh tertidur lepas asar tp jgn d amalkan :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niat pada mulanya nk betulkan badan ja JM tp boleh terlena plak..~XD

      Delete
  2. Amboi penat sgt tu kak. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg penat. Dh lama tak drive jauh ni. Sorg2 plak tu.

      Delete
  3. Klau berulang alik jauh pnat nya mmng lain mcm. Letih bdan smpai buat kita x sdar bila dh tertido..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg tak sedar leh tertido...penat betul

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau.boleh singgah lah lagi.