Cabaran 30 Hari | Hari #13 : 5 Blogger Kegemaran

Sebelum ni saya hanya suka-suka baca blog-blog ni. Dah merasa seronok kerana setiap penulisan itu terselit pengajaran dan ilmu. Tak kurang juga yang menjadikan dunia blog ini sebagai mata pencarian. Sebelum ni mmg cheq ada buat blog tapi semuanya sekerat jalan ja, malas nk mengadap laptop. Sekarang ni senang ja boleh mengadap blog melalui smartphone ja. Banyak blogger-blogger kegemaran cheq ni, tapi cheq bagi 5 ja la. Hari-hari memang cheq akan singgah blog diaorang ni.

5 Blogger Kegemaran

Memang cheq salute kat bro ben ashaari ni. Selain daripada blogger yang berjaya dengan beribu-ribu followers, bro ben ni jugak suami dan ayah yang ohsem. Menjadi surirumah dengan menjaga Qhalif dan Zahra yang comel-comel tu memerlukan kesabaran yang tinggi dan bro ben berjaya. Setiap kali ada entry , memang cheq akan beri komen tp tak terlayan oleh bro ben ni sbb banyak sgt komennya.

Blogger ni cheq follow dari dalam fb lagi. Seorang isteri dan ibu kepada adam yang cute. Penulisannya yang santai memang best bila bacanya.

3. MAMANIZA
Baru jer kenal blogger mamaniza ni. Suka setiap penulisannya. Penuh dengan nasihat dan kadang-kadang terkena kat diri cheq jugak. Good luck mama, teruskan menulis.

4. FATIN LIYANA
Blogger kecil molek, comel lote ni. Dah seminggu takdak entry baru, maybe sibuk kot.

5. CIK EPAL
Blogger yang sekarang ni dah bergelar model. Comel dan ayu tengok cik epal ni. Suka tengok dia bertudung fesyen dan penulisannya yang santai.


##cabaran30hari
#kelabbloggerbenashaari

7 comments:

  1. Heheh... semoga mama juga menjadi blogger yg berjaya suatu hari nanti..

    ReplyDelete
  2. Insyaallah mama myja...semoga mama myja pn success...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Yes...hari-hari mesti tak tinggal baca blog diaorg ni

      Delete
  4. Replies
    1. Kita pn bleh jadi hebat cam diaorg jugak suatu hari nti...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete

Sudilah kiranya bagi komen di sini.
Gunakanlah ayat yang menunjukkan anda seorang yang berbudi bahasa.
Terima kasih daun keladi,
Kalau boleh singgah lah lagi.